Thursday, June 5, 2008

citer pasal minyak plak


Arghh gile!!!!!, celaka btol!!! hampenye gov!!!! camne ne!!!!! - tula ayat pertama terkeluar dari mulut aku selepas mendengar kenaikan minyak yg mendadak....seblom tu aku ondaway memulangkan diri selepas keje, time tu aku pelik apsal la org ramai sangat isi minyak arine. sambil2 tu seblom sampai tu aku lalu kat petronas pon ramai gak pelik btol aku. then aku tengok berita baru la aku paham cis betol lmbat tau. tapi wat pe nak serabut2 manusia ne isi minyak(bicara hatiku) sebab kalo isi pon sama ja nanti kene isi minyak balek kan. emmm jam di tangan menunjukkan kol 8.30pm time tu aku da malas nak tengok tv so aku g amik baju aku kat dobi time tu la adik aku sms dari k.lipis so maknenye seluruh malaysia aaa fenomena ne berlaku...dengar citer plak nak naik lagi minyak ne ....adoii (sambil menyiku dinding)
maka dengan ini aku terpikir nak bli basikal balik cam basikal bmx aku dulu tapi aku nak tambah vtec baru laju hahaaha...tapi tu la kenyataan camne pon kene la terima walaupon hati ini tak rela hahaha...kalo camne berterusan agaknye dua tiga tahun lagi kita jadi cam kat gambar atas tu la hehehee tapi cam style gak buat camtu hahaha SAVE, SENANG park, TAKDE ORG NAK CURIK HAHAHAHA.....setakat ini lah saja citer yg berlaku beberapa ari lepas..sekian terima kasih

3 comments:

Khambeng Madu said...

lipis...ur lips like mahadir ass...so sweet..!!

eryreckless said...

wa smack lu punya muka kat bontot mahadir ok gak tu beb!!

Mem Aluya said...

Memang naik minyak hari tu. Geram betul. Ni kata nak naik lagi. Gaji tak naik-naik jugak. Sedih la....