Monday, February 23, 2009

setan ko leman ko nak rempit mana lagi tu...


arine aku penat layan lap kat koner maut dari s.alam-subang yg jayanya-kota kemuning-alam megah-subang balek- then terus ke rumah perghh nak tercabut lutut aku hahaha

yg besh sikit masa kat alam megah aku merangkap penyibuk melayan karenah budan ne nak wat short cite hehhe syok gakjadi cameraman ... sian indu tukang gunting rambut jadi mangsa...tapi esok yg bersamaan ngan 24 feb kami nak wat shooting kat kl plak sambil bawak mende pelik2 hehehe syok mende2 yg mengarut ne mmg aku suke buat...so suke aku ja nak ckp kan sbb ne blog aku yg punya!! hahaha

masuk arine da 4 bulan aku idop melarat ermm tapi still ok lagi la tak tau la cemana bulan depan
rasa nak jerit ja ne mana nak cari duit cover bulan depan perghh nanyiooo!!! apepon aku kene wat sumthing gak ne masak aku kalo camne slalu...mana nak cari duit...nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....nak cari duitt..nak cari duit....demnn aaaa...duit tak penting tapi sumer mende gune duit SHIT!!!!

3 comments:

axie said...

ko dah tukar tmpat keje ke?

zool irfan said...

peh..
aku paham kau cemana

artfieda said...

ermmm...ko tanam anggur ke apa skang??