Sunday, May 11, 2008

selamat hari ibuuuu....


Oh ibu kau disiram bayu pagi...hehehe...selamat ari ibu buat makku yg telah melahirkan aku, menjaga aku dari kecik sampai la aku besar gedabak camne...terasa ingin balek kampung ja ahad aritu...rindu kat mak aku dan arwah ayah aku jugak...sian kat mak aku ape la dia buat la ne... jangan la ade pape jadik kat dia moga Allah melindungi beliau dan aku panjatkan doa agar ibuku di murahkan rezeki, selamat,dan dijauhkan dari segala penyakit dan malapetaka aminnnn...org yg amat aku sayangi....kalo balek kg dia la member aku di kala malam hari, seronok bercerita pasal masa dulu2..banyak gak aku tak tau pasal aku kecik2 dul aku tau dari mak aku la hahaha mak aku cakap aku dulu macam anak cine mata sepet, putih gebu hehehe...oh mak aku disini mecari rezeki aku cuba nak balas ape yg dah mak lakukan selama ne...mampukah aku arghhh!!!!!....tapi tak takpe mak aku mmg spoting
AKU SAYANG MAK AKU....MAMA YOU"RE THE ONE THE QUEEN OF MY HEART( ne lirik lagu ape ntah)

2 comments:

artfieda said...

lu sembarang hembus jek lirik bawah skali tuh..hahahhaa...yer2..slamat hari ibu yer..mak ko tau tak yg ko pemalu ngan pmpuan..??heheh :)

eryreckless said...

mak aku sempoi ja heheheh dia pesan ko carila pompuan org puteh ka nigga ka melayu ka cina mualap ka janji dia hormat mak aku n taat ngan agama hehehe...aku syang mak aku hahaha