Friday, May 9, 2008

ne aku cite pasal ari khamis malam jumaat dan ari jumaat serta pagi sabtu ne

apsal la aku semenjak2 menjak ne....
da seminggu aku cam ne...ari2 lemau ja g keje...mesti aku tido kat opis dalam sejam dua...ari jumaat ari tu aku mmg tak tahan sampai aku terpaksa bawak bantal g opis, aritu tu aku bantai tido 2 jam hahahah...mungkin aku terlalu banyak pikir pasal masa depan yg tak menentu ne...sambil malam 2 aku ditemani oleh sang bukit bersama abgKQ meredah kota metropolitan
untuk mencari ketenangan...oh aku pasrah dengan ketentuan ini...namun pada petang harinye bukit pulang ke gombak meninggalkan aku keseorangan (budak umah takde plak balik kg)...
namun ade gak yg menemani aku sepergelasan air iaitu : sang zool sivaji, ketua kg, serta sang khambeng..reda la sikit kebosanan yg aku alami...namun aku mula di landa krisis tak leh tido akibat daripada itu aku telah melancarkan kempen mari jalan2 di pagi hari...banyak gelagat manusia di pagi2 buta ne rupenye...yg berdating sampai ingat dunia pon adee.. yg lepak mamak sampai nak terbit matahari pon ade....terasa insaf sedikit melihat kekuasaan Ilahi bila tiba terbit matahari dengan sinaran yg begitu cerah dan aku pon terpanggil dengan lagu pagi yg gelap oleh band yag kini dianggap poyo oleh sesetengah org...tapi entah ala aku layan ja ....sekrag pon aku ada terasa nak tido palk....masak korang(budak opis) buat la keje korang aku nak TIDO....

4 comments:

McFie said...

hehehe..cak!! lain kali nk jln2 ajak la aku..huhuhu

zool irfan said...

aku pun nak chill lagi ni..

SitiNur said...

best jugak cite nii..

Nazri Ahmad said...

ooo hg yg curi kucing aku...nama dia tommy