Friday, December 5, 2008

slamat tinggal kawan ku...


sedey betol aku ....baru je pas post yg aritu tak sampai sejam aku dapat sms dari k-e yg buat aku termenung sambil mengaru2 pale....betol ke brite ne beb? tu la soalan yg berputar2 di pale aku ne...selang bape2 minit aku kol jamei so jamei pon ckp betol la bahwa kawan seperkolejan aku meninggal dunia baru je time tu..so jamei suh aku kol semantan nak tanye pasal keadaan kat sana..after da tau dari semantan aku pon percaya dia da pergi...tak sangka aku dia pergi ...malam tu taktido dibuatnye ingat kat arwah, terkenang good old day masa dok kuantan...teringat lagi msg2 kat frenster masa dia masih ada..aku janji nak g kawen dia..adehh tak ku sangka begini jadiknya...pastu aku pon sms la sape2 yg knal arwah lagi...
keesokannye ade la dua tiga org kol aku tanye pasal arwah..camne dia meninggal aku pon terkaku tak tau nak cakap pa aku suruh diaorg kol org laen tanye pasal tu...mlm tu plak kawan aku ne kol plak mmg lama tak jumpe dia ada la kat 6 thn cmtu, dia kol dalam keadaan sebak sampai aku plak naek sebak dibuatnye..pastu aku suruh k-e call dia...pastu ondaway balek aku jumpe k-e ngan zool lepak kat striker(mule aku g night circle hahah sengal aku mlm tu) borak2...dan aku harap roh arwah dicucuri rahmat dan di tempatkan dikalangan org yang beriman..al-fatihah..