Friday, May 9, 2008

testing ajer

selepas berjumpe ngan beberapa ketua kawasan jajahan puak kultus putih...maka aku pon terasa ingin mencuba membuat ini blog ....walau bagaimana pon aku masih tercarik idea nak mencantikkan serta menarik kan lagi blog aku ne ....semalaman aku tak tido memikirkan ape akan terjadi jika aku tukar kaler font ne jadik kaler yg menceriakan arghh budus ape aku pikir di pagi hari sabtu yg cerah ini aku terpaksa bekerja dalam keadaan yg mengantuk...cis kenapa aku berasa amat lapar kalo tak tido ne arghh tolong la aku si pari-pari pink bile lagi ko nak belanja aku burger ayam special hahahaha.....

3 comments:

zool irfan said...

cayala lipis.
ni yang suka ni..
ha!! rajin2 memblog
jangan sombong2 plak.. macam kelakar plak kalau kau sombong..
task kau minggu ini... jeng jeng...
describe pasal kenapa LELAKI MEMILIH BOXER.

Syafiq Groundzero studio said...

hahahah sial jer ko ek..tp nice expression bro..hahaha.. mari mengomen blog beliau..!

as bha zammi said...

wei..besor sangat gaba gajoh hijooo tu....